30 Kasım 2010 Salı

Şimdi Uygulama Zamanı...

Dün rezil bir akşam geçirdim çok sinirliydim... Bir müşterimiz çok kilo almışsın dedi. Eve gider gitmez soluğu tartının üzerinde aldım. Rakamı görmemle depresyon kıyılarına demir atmam bir oldu..
Ben zayıfladığımı düşünüyordum. 46 beden 2 tane pantolon almıştım rahat rahat giyeyim diye.. 44 lere sığmayınca... Bayrama 91 küsürle girdim bayram sonuda 90küsürdüm. Hiç kilo almamışım olee diye sevinirken birde malum döneme girdim..
Ondan sonra daha az çıkarım diye bekliyordum işin açıkçası..
Düşünceler tartılıncaya kadarmış..
Nasıl sakinleşeceğimi bir türlü bilemedim.
Derin derin nefes almaya çalıştım.. Aklıma geldikçe derin derin nefes alıp sakinleşmeye çalıştım..
Bir türlü sakinleşemedim. Sinirlenmenin bir şeye faydası yok, çözümü bulmak lazım diye aklımdan geçirmeye çalışsamda, hayatımda şu an var olan olumsuzlukların, başarısızlıkların aklımdan geçmesine, saadet zinciri gibi birbirine sıkı sıkı bağlanmasına engel olamadım..
Yağları eriten sihirli iksir diye yazıcıdan çıktı almışım vakti zamanında. Madem sihirli hemen yapayım. Sabah aç karna içtiğimde beni belki 60 kiloya düşürür.
Şaka bir tarafa faydası olur diye yaptım hemen..
Ayvaların suyunu çıkarmak için meyve sıkacağını kullandım. Çıkan bulaşığı yıkarken üç beş gram kesin vermişimdir. Sabah birde iksiri içince eriyecek yağları düşünmeye çalıştım. Olmadı. Düşünemedim.
Sabah uyandığımda tartıya tekrar çıktım 93,8
Yuh dedim yuh. Belki şişkinliktir vesaire diye kendimi bile kandıramıyorum..
Bir bardak su, 6 yudum sihirli iksirden içtim..
İşe geldim..
Değişen sadece sinirim..
Akşama göre epey yatışmıştım. Hatta çökmüştüm.
........................................
........................................
Reset düğmem yok.
Sihirli bir değnek kafama dokunmadı, Kafayı bir yere çarpmadım.
Postu yazmaya başlamadan önce fiziken düzelemesemde ruhen düzeldim. Kendimi iyi hissediyorum.
Kabaca bir şekillendiriverdim zamanımı,
Zamana bağlı hayatımı,
Şimdi uygulama zamanı...


Resim http://www.ozgunresimler.com sitesinden alınmıştır.

0 yorum:

 
Vennela © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina