12 Aralık 2012 Çarşamba

Kaldığımız yerden devam

Kaldığımız yerden devam.. Bu sefer diyet vesaire değil.
Sağlıklı,
Dengeli,
ve
Düzenli beslenme
Haftada 2 kez egzersizle
Şu ana kadar 4 kilo verdim. Süreç uzun.. Yavaş gibi geliyor...
Değil.. Hiç değil hemde. senelerdir hep aynı . 3 ver 5 al 3 ver 5 al. Uğraşa uğraşa   artık bu işle uğraşmıyorum.  Zırt pırt tartılmıyorum bile..
Besin piramidiyle kanki olmaya karar verdim.. İşyerindeki yemek listesine bakıyorum bir kaç günlük..
Protein, sebze kısmından ne eksiklik varsa evden getiriyorum.  Sebze kısmından eksiklik varsa ızgara sebzeler, yada yağsız (mikrodalgada) çok az yağla (tavada) pişmiş yemeklerden, protein kısmınıda haşlanmış et , yada yoğurt  olarak getiriyorum.  Kuruyemişimide yiyorum. çikolatamıda yiyorum,  meyvemi de..   İnternetten Metin Özata'nın Glisemik İndekse göre beslenmeyle ilgili bir kitabını aldım. Biraz mevsimlerden Roma adlı bloga baktım..
Şimdilik 4 kilo gitti..
İlerleyen günler bize neler gösterecek.. ? Bakalım
[url=http://www.ticker.7910.org/eng][img]http://www.ticker.7910.org/wg__88__02gU00000g41Mjk5fDE3NHp8R2l0dGkgR2lkZXI.gif[/img][/url]

0 yorum:

 
Vennela © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina