9 Aralık 2010 Perşembe

Dün ve Bugün


Günaydın diye seslenecektim. Size yürüdüğüm yolların fotografını çekmiştim onları gösterecektim..
Ahmet Şerif İzgören'in Avucumdaki Kelebek videolarını izlerken post bugüne kaldı.




Resim "http://www.terrapass.com/images/blogposts/refrigerator.gif" alınmıştır.

Buzdolabım boşalmıştı. İçini dedim doldurayım biraz. Olur da ben işteyken annem baskın yaparda buzdolabını boş görürse üzülür durur.. Kendine onu dert yapar. Kızımın parası yok alamıyor diye..Kendi yerkenn o dolap aklına gelir lokmalar dizilir boğazına.. Yediği yemek zehir olur kendine.. Kardeşlerimden biliyorum durumu. Birşey söylesen ana olunda sizde görün ana olmayınca bilmezsiniz diye söylenip durur. Kadına dert olmasın diye Pazartesi'den beri eve giderken bir kaç parça birşeyler alıp götürüp dolaba yerleştiriyorum. Dolap kalabalık görünsün diye yumurtaları yerine bile yerleştirmedim. Benim için boş yada dolu olması pek problem değil. Sodam yumurtam suyum olsun yeter bana..
İşte baskın yapması aklıma gelen annem dün gelmiş eve. Pazar poşetleri yerde yemekler ocağın üstünde.. Aradım. Teşekkür ettim.. Çok sevindim buzdolabını dolu görünce dedi.. Kendine bak dedi bir fırsat verseniz ben bakıcamda dedim hep karambole geliyorum..
Alt kat komşum elinde bir tabak yemek, yada çorba yada tatlı. Allah ne verdiyse kızım yemek yiyecektik geldiğini görünce oturmadan ileteyim dedim. Sağolsun valla..
Üst kat komşum genç bir anne.. Televizyonda gördüklerini deniyor alt kat komşuyada banada getiriyor..
Bu yemek trafiğide eski alt komşum başlattı.. İşten geliyorum daha merdivenlerde karşılıyor beni.... Tam o taşındı oleeee derken.......
İrademde beni terketti. Kimler beni bu hale getirdi görün arkadaşlar....

Yürüme maceraları başka bir posta kaldı. Akşam sabah yürüyorum maratona katılmış kaplumbağadan daha hızlı. Sabahları meyveyle kahvaltı ediyorum ama 91 li rakamları göremedim daha...

0 yorum:

 
Vennela © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina